Projekty ulotek

Ulotki harmonijki
W projektowaniu ulotek bardzo ważne jest, aby zachować złoty środek między tym, że podejdziemy do sprawy kreatywnie, a tym, ażeby nasza ulotka była wciąż elegancka i stylowa. Takie wyważenie formy między kreatywnością a standardowym podejściem jest szalenie istotne zwłaszcza w sytuacji firm, które mają za sobą wiele lat działania i ich identyfikacja wizualna jest dosyć sztywna. Wielu z nas jest tak przyzwyczajony do ulotek, że wcale nie zwracamy na nie uwagi, jedynie zaraz wyrzucamy je do kosza, stąd też dla profesjonalistów od reklamy powinno być najistotniejsze to, żeby ich ulotki A5 przyciągały uwagę i aby nie stały się jednymi z wielu, jakie prezentuje się potencjalnym klientom.



To jest trudne, bo ulotka firmowa bardzo często stanowi ogromne wyzwanie i to dla każdego, ktoś jest taką ulotką styka. Żeby zaplanować dobrą ulotkę, powinno się wiedzieć, jakie są elementy, które muszą się w nich wyszukać i czego nie warto pisać. Głównie należy mówić na tej ulotce językiem korzyści, zatem podać takie elementy, które będą stanowiły wartość dla osoby, która zobaczę tę ulotkę. Musi tam być głównie wyszczególnienie tego, jak ta osoba skorzysta na tym, że zainteresuje się z działalnością firmy. Dla większości firm używa się zwyczajne ulotki A5, ale w pewnych sytuacjach użycie ma ulotka harmonijka, szczególnie wówczas, gdy oferta firmy jest dosyć rozbudowana i chcemy na tej ulotce zaprezentować wszystko, co mamy do zaoferowania klientom.

Koszt takich ulotek jest nieco wyższy i w bardzo wielu przypadkach jest również tak, że takie ulotki po prostu produkuje się dłużej, niemniej jednak są one na tyle szczegółowe, że bardzo dobrze prezentują ofertę firmy, a tym samym poprawiają edycję. Po wypuszczeniu takich ulotek sprzedaż jest z całą pewnością większa niż w momencie, gdy takich ulotek nie stosujemy. Każdy przedsiębiorca powinien o czymś takim wiedzieć.

Zobacz więcej: kliknij