Nawet w erze cyfrowej analogowy kalendarz biurkowy wciąż pomaga Twoim klientom korporacyjnym w normalnym życiu biurowym. Można na przykład powierzyć wydrukowanie kalendarza biurkowego i opatrzenie go logo firmy. Ponieważ jest on w każdej chwili widoczny na biurku, Twój klient nigdy nie zapomni, komu ma podziękować za kalendarz. Ten drobny podarunek wzmacnia Waszą wzajemną więź. Atrakcyjne kalendarze na zamówienie. Drukując kalendarze biurkowe, trzeba nie tylko i wyłącznie umieścić na nich logo firmy. Wykaż się kreatywnością, by kalendarze stały się niepowtarzalnymi upominkami promocyjnymi. Przykładowo, zleć wydrukowanie kalendarzy z powiedzeniami albo mądrościami tygodnia. Modele z motywami zwierzęcymi są w każdej sytuacji niezwykle popularne. Zaprojektuj użyteczne kalendarze o charakterystycznym wyglądzie. Dzięki temu powstaną efekty rozpoznawcze, z których skorzystasz. O ile na przykład wydrukujesz kalendarze biurkowe i wpleciesz w nie dowcipy o dniu, tygodniu lub miesiącu, pracownicy Twojego klienta będą z niecierpliwością czekać na kolejny. Następnie pracownicy zaczną prosić o kalendarze biurkowe, gdy nadejdzie czas ich odnowienia. Można regularnie wysyłać kalendarze biurkowe jako upominki promocyjne dla lojalnych klientów. Dobrym momentem na to jest przykładowo grudzień. Opakowanie można zaprojektować tak, aby stanowiło równocześnie życzenia świąteczne i noworoczne a także podziękowanie dla klienta za dotychczasową współpracę. Kalendarze biurkowe są również szczególnie przydatne w miejscach pracy, gdzie jest duży ruch klientów, a patrzenie na ekran komputera jest niegrzeczne. Dlatego banki i firmy ubezpieczeniowe wciąż na prawdę często korzystają z kalendarzy biurkowych. W szczególności starsi klienci zwracają na to szczególną uwagę. O ile wiesz np, że Twoi klienci w swojej codziennej pracy mają do czynienia z wieloma osobami starszymi, taki kalendarz będzie udanym prezentem promocyjnym też z tego powodu.
Dodatkowe informacje: kalendarze książkowe na zamówienie